σε

10 συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος

10 συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος 3

Μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολη η διαδικασία μείωσης του βάρους. Ορισμένες φορές, νιώθουμε ότι όλα πάνε καλά, και πάλι όμως δεν βλέπουμε αποτελέσματα.

Στην πραγματικότητα όμως, μπορεί εμείς οι ίδιοι να παρεμποδίζουμε την πρόοδό μας, ακολουθώντας λανθασμένες ή απαρχαιωμένες συμβουλές.

Ο αριθμός στη ζυγαριά είναι μόνο μία ένδειξη αλλαγής του βάρους. Το βάρος επηρεάζεται όμως από πολλά πράγματα, όπως από διακυμάνσεις στα υγρά του σώματος και το πόσο φαγητό έχει παραμείνει στο σύστημά μας. Για την ακρίβεια, το βάρος μπορεί να αλλάζει ακόμα και κατά 1.8 kg κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, τα αυξημένα επίπεδα οιστρογόνων και οι ορμονικές αλλαγές στις γυναίκες αυξάνουν την κατακράτηση νερού κάποιες μέρες.

Το βέβαιο είναι ότι χρειάζεται να καίμε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καταναλώνουμε. Για πολλά χρόνια, θεωρούσαμε ότι η μείωση κατά 3.500 θερμίδες την εβδομάδα μπορεί να μειώσει το βάρος μας κατά μισό κιλό. Όμως, πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι αυτό διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Επίσης, μειώνοντας πολύ τις θερμίδες σας μπορεί να χάσετε και μυϊκή μάζα, κάτι που δεν βοηθά το σώμα σας.

Κατά τη δίαιτα, αναπόφευκτα χάνουμε κάποια μυϊκή μάζα όπως επίσης και λίπος, αν και η ποσότητα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Αν δεν ασκήστε καθόλου ενώ περιορίζετε και τις θερμίδες, είναι πιθανό να χάσετε περισσότερη μυϊκή μάζα και να αποσυντονιστεί και ο μεταβολισμός. Από την άλλη, η υπερβολική άσκηση εξουθενώνει τον οργανισμό μας, ειδικά αν ακολουθούμε δίαιτα.

Η άσκηση αντιστάσεων είναι εξαιρετικά σημαντική για την απώλεια βάρους. Αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την απόκτηση μυών και την αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.

Επιλέγουμε πολλές τροφές χαμηλές σε λιπαρά, θεωρώντας ότι βοηθάμε στην απώλεια βάρους, όμως χρειάζεται να προσέξουμε. Πολλά από αυτά τα προϊόντα είναι γεμάτα ζάχαρη, για να βελτιωθεί η γεύση τους.

Η πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική για την απώλεια βάρους. Φαίνεται να βοηθά στη μείωση της όρεξης, αυξάνει την αίσθηση κορεσμού, μειώνει τη συνολική πρόσληψη θερμίδων και αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό, προστατεύοντας τη μυϊκή μάζα.

Οι φυτικές ίνες μειώνουν την όρεξη, καθώς καθυστερεί η χώνεψή τους στο πεπτικό σύστημα. Επίσης, οι περισσότερες τροφές που τις περιέχουν είναι εξαιρετικά υγιεινές.

Για πολλά χρόνια, μια κοινή συμβουλή ήταν να τρώμε κάθε 3 ώρες από κάτι μικρό ώστε να καταπολεμάμε την πείνα. Δυστυχώς, αυτό συνολικά μπορεί να οδηγήσει στην κατανάλωση πολλών θερμίδων στο τέλος της ημέρας.

Φυσικά, οι μη ρεαλιστικές προσδοκίες μπορεί να οδηγήσουν σε γρήγορη απογοήτευση και παραίτηση. Προσαρμόστε τις προσδοκίες σας σε έναν πιο απλό και ρεαλιστικό στόχο και όταν τον πετύχετε, μπορείτε να προχωρήσετε στον επόμενο.

Νομίζουμε ότι κόβοντας τα γλυκά, αποφεύγουμε και τη ζάχαρη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Η κρυμμένη ζάχαρη υπάρχει στους χυμούς των φρούτων, πολλές φορές στο αλκοόλ, ακόμα και στο φαγητό που καταναλώνουμε έξω στα εστιατόρια. Δεν μπορούμε εύκολα να την αποφύγουμε πλήρως, αλλά χρειάζεται να λαμβάνουμε κι αυτές τις πηγές υπόψη μας.

 

enallaktikidrasi.com

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

8 τρόφιμα που δεν πρέπει να καταναλώνουμε –αλλά το κάνουμε 16

8 τρόφιμα που δεν πρέπει να καταναλώνουμε –αλλά το κάνουμε

Λήγουν τα μπαχαρικά; Ποιος είναι ο χρόνος ζωής τους και πότε χρειάζεται να τα πετάξουμε 18

Λήγουν τα μπαχαρικά; Ποιος είναι ο χρόνος ζωής τους και πότε χρειάζεται να τα πετάξουμε