σε

3 τρόποι να νοστιμίσουμε το φαγητό χωρίς αλάτι

3 τρόποι να νοστιμίσουμε το φαγητό χωρίς αλάτι 5

Σχοινόπρασο
Αν θέλετε να δώσετε μια ελαφριά και απαλή γεύση κρεμμυδιού και νοστιμιάς στο φαγητό σας, αλλά και έξτρα χρώμα, το σχοινόπρασο είναι για εσάς. Ταιριάζει στην πατατοσαλάτα σας, στα αβγά, ενώ αν θέλετε να φτιάξετε υγιεινό ντιπ, προσθέστε το σε γιαούρτι. Μπορείτε, επίσης, να το προσθέσετε στις σούπες, τις σαλάτες κ.ο.κ.

Δενδρολίβανο
Είναι ιδανικό για το ψάρι σας, αλλά και για τις πατάτες, ενώ ταιριάζει και στα λαχανικά, δίνοντάς τους γεύση που δεν σας κάνει να αναζητάτε το αλάτι. Μια ωραία και αρωματική εναλλακτική είναι να αρωματίσετε το ελαιόλαδό σας με δεντρολίβανο, τοποθετώντας το σε μπουκάλι με λάδι και αφήνοντάς το στο ντουλάπι για μερικές ημέρες.

3 τρόποι να νοστιμίσουμε το φαγητό χωρίς αλάτι 7Πιπέρι καγιέν
Για πιο… πικάντικες καταστάσεις, το πιπέρι καγιέν, αλλά και η σκόνη τσίλι μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο φαγητό σας, χωρίς πολλή προσπάθεια. Οι πιο τολμηροί, δοκιμάστε να πασπαλίσετε ελάχιστη ποσότητα και σε γλυκά με σοκολάτα, καθώς χαρίζει αντίθεση και αναδεικνύει την πλούσια γεύση της σοκολάτας.

 

 

ΠΗΓΗ: Clickatlife.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

Ελίζα Κονοφάγου: Η Ελληνίδα επιστήμονας που ανακάλυψε νέα μέθοδο θεραπείας για τις ανίατιες ασθένειες 19

Ελίζα Κονοφάγου: Η Ελληνίδα επιστήμονας που ανακάλυψε νέα μέθοδο θεραπείας για τις ανίατιες ασθένειες

Πώς να αντιμετωπίσετε τους αρνητικούς ανθρώπους 21

Πώς να αντιμετωπίσετε τους αρνητικούς ανθρώπους