σε

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 7

Περισσότερο από οποιοδήποτε διατροφικό συμπλήρωμα ή βιταμίνη, η πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών μέσω της κατανάλωσης μη επεξεργασμένων τροφών μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου.

Οι ερευνητές προτείνουν πέντε κοινές τροφές που οι περισσότεροι καταναλώνουμε συχνά και μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 9

Όπως το σπανάκι και το κέιλ, τα καρότα είναι πλούσια σε καροτενοειδή, μια ομάδα αντιοξειδωτικών που συμβάλλει στην πρόληψη του ορθοκολικού καρκίνου.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 10

Το ψωμί, τα δημητριακά, το αλεύρι και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως περιέχουν φολικό οξύ, το οποίο απομακρύνει τον κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών και μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του εντέρου.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 11

 

Οι μαγειρεμένες ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο, το οποίο μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 12

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως δημητριακά, όσπρια και κάποια λαχανικά, προστατεύουν από τον καρκίνο του εντέρου.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 13

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει την καθημερινή κατανάλωση μιας σκελίδας σκόρδου για την προστασία από τους καρκίνους του ορθού, του στομάχου και του στήθους.

6 τροφές με αντικαρκινικές ιδιότητες που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα -Λίστα 14

Το πορτοκάλι ως εξαιρετική πηγή της ισχυρής αντιοξειδωτικής βιταμίνης C,  μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του σχηματισμού ελεύθερων ριζών που είναι γνωστό ότι μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο. Ωστόσο, ενώ μια επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C είναι απαραίτητη και πολύ ωφέλιμη ως αντιοξειδωτικό, η ποσότητα που απαιτείται για κατανάλωση για θεραπευτικούς σκοπούς για καρκίνο είναι μεγαλύτερη από ό, τι μπορούμε να καταναλώσουμε. Ακόμα  η υψηλή πρόσληψη ινών από τα φρούτα και τα λαχανικά συνδέονται με τον μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.

Η καθημερινή κατανάλωση εσπεριδοειδών (ολόκληρου του καρπού ή με τη μορφή χυμού) είναι σημαντική για την προστασία του οργανισμού απέναντι στον καρκίνο.

Πηγή: health.com / www.onmed.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

ΟΑΕΔ: Κλειστό σήμερα το ΚΠΑ2 Τούμπας 23

ΟΑΕΔ: Κλειστό σήμερα το ΚΠΑ2 Τούμπας

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα- 3 απλά βήματα… 25

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα- 3 απλά βήματα…