σε

Ανησυχία για τον συνωστισμό στα ΜΜΜ

Ανησυχία για τον συνωστισμό στα ΜΜΜ 9

Ο κορωνοϊός μπήκε στη ζωή μας τους τελευταίους μήνες και μας την έχει αλλάξει ριζικά. Ουσιαστικά έχουμε μπει σε μια νέα κανονικότητα καθώς από τη στιγμή που δεν έχει βγει το εμβόλιο δεν μπορούμε να μιλάμε για επιστροφή στο πως ήταν όλα πριν εμφανιστεί ο ιός. Ο κορωνοϊός είναι εύκολα να εξαπλωθεί αν κάποιος δεν κρατάει τις αποστάσεις ή δεν φοράει τη μάσκα. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας οι αρμόδιες αρχές καλούσαν τους πολίτες να αποφεύγουν όσο μπορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Βέβαια από τη στιγμή που οι περισσότερες επιχειρήσεις άνοιξαν και πάλι τότε η χρήση των ΜΜΜ είναι αναπόφευκτη για χιλιάδες πολίτες καθημερινά.

Το μέτρο που πήρε η κυβέρνηση είναι να κάνει υποχρεωτική τη χρήση της μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ την ίδια στιγμή οι επιβάτες θα πρέπει να κρατάνε τις απαιτούμενες αποστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι πολλές θέσεις εντός των συρμών ή των λεωφορείων έχουν «απαγορευτικό». Βέβαια η συχνότητα των δρομολογίων δεν είναι αρκετή για να καλύψει τη ζήτηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο κόσμος να συνωστίζεται και να αψηφεί κάθε οδηγία. Ωστόσο κανένας δεν μπορεί να κατηγορήσει έναν άνθρωπο που απλά θέλει να πάει στην εργασία του ή σε κάποια άλλη υποχρέωση.

Ανησυχία για τον συνωστισμό στα ΜΜΜ 11Ανησυχία για τον συνωστισμό στα ΜΜΜ 12

Προβληματισμός για τα θερινά δρομολόγια

Την ώρα που η κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να γίνει η χρήση της μάσκας υποχρεωτική και σε άλλους κλειστούς χώρους, η καθημερινή εικόνα στα Μέσα Μεταφοράς είναι απογοητευτική. Μπορεί οι περισσότεροι να φορούν κανονικά τη μάσκα, αλλά δεν τηρούνται οι αποστάσεις και την ίδια στιγμή ο συνωστισμός είναι μεγάλος. Ο προβληματισμός μεγαλώνει αν σκεφτεί κανείς ότι όσο πλησιάζουμε στον Αύγουστο τα δρομολόγια θα μειωθούν εξαιτίας του Θερινού προγράμματος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετός κόσμος στα Social Media αναφέρει ότι οι συχνότητα δρομολογίων στις γραμμές του μετρό είναι ανά εννέα λεπτά. Αν κάποιος συνυπολογίσει το γεγονός ότι δεν είναι όλες οι θέσεις διαθέσιμες τότε καταλαβαίνει ότι ο συνωστισμός είναι δεδομένος τόσο στην αποβάθρα όσο και μέσα στον συρμό. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους που θα πρέπει να δώσουν ένα τέλος στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Pagenews.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

Λέσβος κορωνοϊός: Τέσσερα νέα κρούσματα στο νησί 26

Λέσβος κορωνοϊός: Τέσσερα νέα κρούσματα στο νησί

Εθνική οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Τροχαίο με νεκρό και τραυματίες 28

Εθνική οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Τροχαίο με νεκρό και τραυματίες