σε

Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο

Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο 7

Για το πως θα ενισχυθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Action24, αναφέρθηκε στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού, ενώ στάθηκε στη χρήση της μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σύμφωνα με τις συμβουλές των ειδικών.

Ο υπουργός Υποδομών αποκάλυψε μάλιστα ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να επανέλθει ο θεσμός των βοηθών επιβατών, σημειώνοντας όμως ότι μόνο η Αστυνομία έχει την αρμοδιότητα για πρόστιμα.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε ακόμα στην πρόσφατη επίσκεψη του πρωθυπουργού,  Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών όπου ανακοινώθηκαν τρία άμεσα και τρία μεσοπρόθεσμα μέτρα για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο 9Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο 10

«Σπάμε ένα δεκαετή κύκλο υποεπένδυσης και επενδύει αυτή η κυβέρνηση 500 και πλέον εκατομμύρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», δήλωσε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι σύντομα η εικόνα θα αλλάξει. Ανέφερε ειδικότερα ότι 200 επιπλέον λεωφορεία μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ στην Αθήνα αναμένονται μέχρι τέλη Οκτωβρίου- αρχές Νοεμβρίου και μέχρι το τέλος του χρόνου με αρχές Ιανουαρίου θα προστεθούν άλλα 300 λεωφορεία στο στόλο της πρωτεύουσας μέσω leasing, δηλαδή θα υπάρξει αύξηση του στόλου σε ποσοστό 50%.

Οι επενδύσεις στους σιδηροδρόμους

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα. Δήλωσε ότι μέχρι το τέλος του 2021 το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαρκεί πλέον μόλις τρεισήμισι ώρες. Ανέφερε ότι έχει συμφωνήσει με τον δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη για τη μερική υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, ώστε το τρένο να φτάνει στο λιμάνι και να σταματήσει να χωρίζει την πόλη στα δύο. Αναφέρθηκε, επίσης, στη σύνδεση των λιμένων της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, τη λεγόμενη πεδινή χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας, που θα δώσει πολύ μεγάλη ώθηση στη βιομηχανία των Logistics.

Να σημειώσουμε ότι αυτή τη στιγμή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαχειρίζεται δύο terminals συνδυασμένων μεταφορών, στον Εμπορευματικό Σταθμό Θριασίου και στο Τρίγωνο (Παλαιός Σταθμός) Θεσσαλονίκης, όπου παρέχεται η δυνατότητα φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων. Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από και προς το λιμένα Νέου Ικονίου (Πειραιάς) και τον λιμένα Θεσσαλονίκης.

Γράψτε το σχόλιο σας

Pagenews.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

Απλήρωτοι οι δημοσιογράφοι στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» - Συνέλευση στην ΕΣΗΕΑ 20

Απλήρωτοι οι δημοσιογράφοι στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» – Συνέλευση στην ΕΣΗΕΑ

Λεφτά… τέλος για τις υπερωρίες – Θα πληρώνονται με έξτρα άδεια ή ρεπό