σε

Ηλεία: Γυναίκα έβλεπε τα πάντα διπλά μετά τον εμβολιασμό της

Ηλεία: Γυναίκα έβλεπε τα πάντα διπλά μετά τον εμβολιασμό της 9

Μετά τον ιερέα που υποστηρίζει ότι το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca, ένα περίεργο περιστατικό σημειώθηκε στην Ηλεία.

Συγκεκριμένα, μία γυναίκα στο Δήμο Ζαχάρως υποστηρίζει πως τρεις μέρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca τα έβλεπε όλα διπλά.

Σύμφωνα με το ilialive.gr, η γυναίκα αντιμετωπίζει ενδοκρινολογικό πρόβλημα και ο γιατρός που την παρακολουθεί ανέφερε πως ο θυροειδής της απορρυθμίστηκε. Στη συνέχεια της δόθηκε κορτιζόνη και η διπλωπία της βελτιώθηκε.

Δεν είναι γνωστό ακόμα εάν το εμβόλιο προκάλεσε τη συγκεκριμένη επιπλοκή, ωστόσο εκδόθηκε κίτρινη κάρτα από τον ΕΟΦ προκειμένου να διερευνηθεί περαιτέρω το περιστατικό.

Ελλάδα κορωνοϊόςΕλλάδα κορωνοϊός

Κρήτη: Με ελαφρύ εγκεφαλικό ιερέας μετά τον εμβολιασμό του

Ένας ιερέας από την Κρήτη είναι ακράδαντα πεπεισμένος πως ο εμβολιασμός του με AstraZeneca σχετίζεται με το ελαφρύ εγκεφαλικό που παρουσίασε 8 ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης.

Ο ιερέας είχε εμβολιαστεί με το σκεύασμα της AstraZeneca, έχοντας δώσει πρώτα πλήρες ιστορικό. Λίγες μέρες αργότερα άρχισε να νιώθει μούδιασμα στο δεξί του πόδι και στη συνέχεια σε ολόκληρη την πλευρά.

Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο ΠΑΓΝΗ, όπου και νοσηλεύτηκε για τρεις ημέρες. Το γεγονός ότι έπαιρνε αντιπηκτική αγωγή λόγω προϋπάρχοντος προβλήματος υπήρξε σωτήριο για την ζωή του, όπως του είπε γιατρός. «Αν δεν έπαιρνα αντιπηκτική αγωγή θα ήμουν ή φυτό ή πεθαμένος», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Εμβολιασμοί ΕλλάδαΕμβολιασμοί Ελλάδα

Εμβολιασμοί

Ο ιερέας μέχρι και σήμερα κάνει φυσιοθεραπείες λόγω του κινητικού προβλήματος στη δεξιά πλευρά. «Τώρα κάνω ακόμα φυσικοθεραπείες. Ακόμα έχω πρόβλημα σε όλη τη δεξιά πλευρά. Έχω μία μικρή βελτίωση στο πόδι αλλά ακόμα παραμένω εκτός υπηρεσίας, είπε.

Πλέον, ο ιερέας είναι πεπεισμένος ότι το περιστατικό συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca, αν και οι γιατροί που τον ανέλαβαν κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο δεν έδειξαν να συμμερίζονται την άποψή του. Κατά τους ίδιους, το εγκεφαλικό ενδέχεται να να προκλήθηκε από άλλα υφιστάμενα προβλήματα υγείας όπως το σάκχαρο, η χοληστερίνη ή η υπέρταση.

Μετά την περιπέτειά του ο ιερέας είναι διστακτικός σχετικά με τη λήψη της δεύτερης δόσης.

«Είμαι ένας άνθρωπος με συνέπεια και συνέχεια όμως δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι να κάνω τη δεύτερη δόση. Δεν με αφήνουν και τα παιδιά μου που ανησυχούν ακόμα και για τη ζωή μου» είπε στο Cretalive.

Γράψτε το σχόλιο σας

Pagenews.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών

Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών: Ζητά μειωμένα ενοίκια λόγω κορονοχρεών

Κρούσματα σήμερα 01/06: Χτίζεται το τείχος ανοσίας 26

Κρούσματα σήμερα 01/06: Χτίζεται το τείχος ανοσίας