σε

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 5

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 7

Η κερατίνη αποτελείται από αμινοξέα και μπορούμε να πάρουμε τις ποσότητες που χρειαζόμαστε μέσω της διατροφής. Η έλλειψη κερατίνης έχει σαν αποτέλεσμα τα μαλλιά να μακραίνουν με πιο αργό ρυθμό και να σπάνε πιο εύκολα. Επίσης, κάνει τα νύχια πιο αδύναμα.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 8

Η βιταμίνη C που περιέχουν φρούτα και λαχανικά, όπως τα πορτοκάλια, οι κόκκινες πιπεριές και το μπρόκολο, βοηθά στην απορρόφηση των φυτικών πρωτεϊνών, οι οποίες αποτελούν δομικά συστατικά της κερατίνης.

Η έλλειψη κερατίνης έχει σαν αποτέλεσμα τα μαλλιά να μακραίνουν με πιο αργό ρυθμό και να σπάνε πιο εύκολα. Επίσης, κάνει τα νύχια πιο αδύναμα.

Οι ιδανικές πηγές κερατίνης μέσα από την  καθημερινή μας διατροφή

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 9

OVER HERE

Η βιταμίνη C που περιέχουν φρούτα και λαχανικά, όπως τα πορτοκάλια, οι κόκκινες πιπεριές και το μπρόκολο, βοηθά στην απορρόφηση των φυτικών πρωτεϊνών, οι οποίες αποτελούν δομικά συστατικά της κερατίνης.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 10

Επίσης, η βιταμίνη Β7 (βιοτίνη) παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών. Θα βρείτε τη βιοτίνη στο κουνουπίδι, το μπρόκολο και τα κρεμμύδια.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 11
Τα προϊόντα ολικής άλεσης συμβάλλουν επίσης στην παραγωγή της κερατίνης.
Οι τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό μας, καθώς οι πρωτεΐνες συμβάλλουν στην παραγωγή της κερατίνης.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 12

OVER HERE

Θα πρέπει λοιπόν να τρώτε άπαχο κρέας, συκώτι και νεφρούς ζωικής προέλευσης, πουλερικά και ψάρι. Θα πρέπει, ωστόσο, να αποφεύγετε το κρέας με πολλά λίπη.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 13
Βάλτε επίσης στη διατροφή σας γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά (γάλα, γιαούρτι και τυρί), καθώς παρέχουν απαραίτητα αμινοξέα για τη δόμηση της κερατίνης.

Κερατίνη: Η απαραίτητη πρωτεΐνη για δέρμα, νύχια και μαλλιά – Ποιες τροφές την περιέχουν 14

Ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα διευκολύνουν την παραγωγή της κερατίνης. Για παράδειγμα, το θείο που βρίσκεται στα αυγά, τα όσπρια, τη λαχανίδα και τη σόγια, παίζει σημαντικό ρόλο στη δόμηση της κερατίνης. Το ίδιο ισχύει και για ξηρούς καρπούς όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα, καθώς παρέχουν μεγάλες ποσότητες πρωτεϊνών.

OVER HERE

Πηγή: enimerotiko.gr

Αναφορά Δημοσίευσης

Τι νομίζεις;

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 2019 26

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 2019

Με τη βράβευση των κορυφαίων αθλητών και αθλητριών του 2019, γιορτάζουν ΕΠΕ και ΕΑΟΜ-ΑμεΑ την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 28

Με τη βράβευση των κορυφαίων αθλητών και αθλητριών του 2019, γιορτάζουν ΕΠΕ και ΕΑΟΜ-ΑμεΑ την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία